های گایز

عیدتون مبارک!🌚💜

امسال بخوایم صادق باشیم سال خوبی نبود، خودتون میدونید از چه جهتی میگم. خیلی بخوام کامل توضیح بدم، میگم که عزاداریم هممون🖤

به امید اینکه امسال سال پیروزیمون باشه و برگردیم به روال قبل😍

از ته دل خوشحال نیستم چون سال خوبی برامون نبود خصوصا برای من

سال قبل همیشه وقتی کم میاوردم جلو هر چیزی، یه نفر کل کارایی که درست انجام دادم و جزو موفقیت هام بود رو برام یادآوری میکرد و همین انگیزه ای برای پیشرفتم بود💜

اگر همچین کسیو دارید از دستش ندید💟

منم یه چن تا آرزو میکنم براتون💞

اول همه همیشه سلامت باشید ... جسمی یا روحی (روحی مهمتر)🫂

شاد باشید ... دنیا کوتاهه ... سر چیزای کوچیک غصه نخورید 😃

همدیگه رو دوست داشته باشید و به همدیگه بگید محبتتون چقدره ... یه زمانی میرسه که دیر میشه🌚

و همین دیگه ... ادامه هم برو یکم بخند

آها راستی لذت ببرید که احساسی شدم چون فقط تا آخر عید اینطورم 😃🤌🏻

به من قول بدید که از خودتون مراقبت میکنید 🫂

همچنین یه نویسنده جدید بهمون اضافه شده، خوش اومدی🌚💟

امیدوارم باهم اوقات خوبی داشته باشیم

این تبریک رو هم از طرف من پذیرا باشید 💓💓

 

02:11 شب 1402/01/01

SAYNA